SPRAWDŹ OFERTĘ DLA CZYTELNIKÓW BLOGA I STWÓRZ ZE MNĄ SWÓJ NEWSLETTER!

Jak żyć w necie 2021 – podsumowanie konferencji

Kiedy myślę sobie: JZN21 – konferencja dla dla planujących i rozwijających swój biznes online!, która właśnie się zakończyła, to mam w głowie trzy główne wnioski. Że pandemia jednak się wydarza i zmienia naszą rzeczywistość i sposoby zachowania. Że ludzie – mimo pandemii – wciąż nie zawodzą. I że z roku na rok rodzi nam się co raz lepsze wydarzenie. Chcesz dowiedzieć się, jak było?

Po pierwsze – pandemia

Ostatni rok był i nie był dobrym czasem. W mojej ocenie wprawdzie wydarzyło się sporo pozytywnych momentów: urzędy przekonały się, że można w online, powstaje co raz więcej połączonych ze sobą rozwiązań informatycznych, pracodawcy odkryli możliwości pracy zdalnej itp. Jednak zauważyłam też, że w Internecie lekko pogęstniało. Kto tylko żyw i był w stanie to zaczynał sprzedawać: a to kursy online, albo ebooki, albo konsultacje, albo inne eventy. O ile przed pandemią już byliśmy zalewani treściami i “must have” ofertami, o tyle w jej trakcie uważam, że ilość tych treści się przynajmniej potroiła!

Mimo to chciałam kontynuować konferencję “Jak żyć w necie”. Liczyłam się wprawdzie z tym, że po zeszłorocznym bumie (w czerwcu jeszcze raczej byliśmy pozytywnie nastawieni do internetowych rozwiązań) w tym roku może być słabiej, ale chciałam. Jednym z moich celów jest bowiem utrzymanie ciągłości konferencji. Postanowiłam zatem, że nawet jeśli w tym roku na niej nie zarobimy, to i tak ją zorganizujemy.

Rzeczywistość rozwiała sporo moich obaw!

Po drugie – Uczestnicy

Na początku było… Słabo. W pierwszym dniu sprzedaży biletów zeszło ich około setki. “Oho!” – pomyślałam – “Jednak w tym roku nie będzie wielkiego WOW”. Okazało się jednak, że ludzie nie zawiedli. Wprawdzie chyba dzięki pandemii zmieniły się trochę przyzwyczajenia (raczej kupujemy bilety z dnia na dzień, a nie planujemy na miesiąc do przodu), ale Uczestnicy dopisali. Było nas razem w konferencji ponad 560 osób! Dziękujemy!

Po trzecie – prelegenci i sponsor

W tym roku również dopisali. W konferencji wzięło udział 25 prelegentów i pozyskaliśmy jedną z firm hostingowych w roli sponsora. Tematyka prezentacji dotyczyła bardzo szeroko pojętego biznesu online: od technikaliów prowadzenia firmy w Internecie, przez pozyskiwanie Klientów, wydawanie ebooków, tworzenie i sprzedaż własnych produktów, kanały komunikacji, soacial media, SEO, webinary, pisanie dobrych, sprzedających treści aż po zagadnienia związane z podcastami, czy programami afiliacyjnymi.

Tak szeroka tematyka znów pozwoliła każdemu Uczestnikowi wybrać to, co najbardziej interesowało go/ją tu i teraz. Ci, którzy zainwestowali w bilety VIP, będą mogli wracać do treści, kiedy tylko w ich biznesach pojawi się taka potrzeba. Ale! już spływają do nas pozytywne opinie i za nie również dziękujemy!

Swój wkład merytoryczny w konferencję miał również nasz sponsor – Artur Pajkert przeprowadził prezentację o tym, jak dobrze wybrać domenę dla firmy, sklepu lub bloga. A przy okazji, jeśli akurat szukasz hostingu, zajrzyj co przygotowała firma Cyber_Folks!

Reasumując…

Bo padają już pierwsze zapytania o to, czy osobiście jestem zadowolona z konferencji. Ja? Nawet więcej. Jestem dumna z tego, że już trzeci raz udało się zgromadzić tak fajnych ludzi i stworzyć tak ciekawy projekt. I naturalnie i oczywiście już teraz zapraszam początkiem czerwca 2022 roku na kolejną edycję!

Dołącz do WP MasterClass

O autorce...

Kasia Aleszczyk

Znana jestem z tego, że pomagam innym zaprzyjaźniać się z WordPressem. Na co dzień uczę również, jak żyć w necie, by przeżyć. Cieszę się, że jesteś i zapraszam częściej!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Sięgnij po więcej!