Dziś o narzędziu, dzięki któremu łatwo i precyzyjnie dowiesz się jaka jest twoja pozycja w Google.
Jakiś czas temu gdzieś w sieci trafiłam na reklamę narzędzia do wygodnego monitorowania efektów pozycjonowania. Reklama jak to reklama – pomyślałam, jednak po kliknięciu okazało się, że prowadzi w całkiem ciekawe miejsce. SeoStation.
Zobacz, jak można łatwo i intuicyjnie sprawdzać, jaka jest pozycja w Google twojej strony internetowej.
Mam to do siebie, że zanim skorzystam z usługi – najpierw sprawdzę ją kilka razy i obwącham dookoła. Zajrzałam więc gdzie tylko się dało. Znalazłam fajnie napisaną ofertę (jasno i przejrzyście) zawierającą wypunktowane moje ewentualne korzyści. Nie ukrywam, że dostępność tylu możliwości w jednym miejscu zrobiła na mnie wrażenie.
Ale, ale…
I przeszłam do tego, co często wpływa na moją rezygnację z usług – Regulamin 😈 Okazało się, że jest – to już plus. Okazało się też, że nie jest długi – to już drugi plus. I okazało się jeszcze, że nie ma haczyków – tym samym oferta SeoStation pięła się w górę w moim prywatnym rankingu narzędzi do sprawdzania jaka jest moja (i moich Klientów) pozycja w Google.
Wszystko ładnie i pięknie, ale diabeł zawsze tkwi w czym? W cenie! 😉
Cennik na stronie nie trudno było znaleźć. Zaskoczył mnie ogromnie pozytywnie. Co tu więcej komentować?
Trafiłam na reklamę -> Zaciekawiła mnie oferta -> Pomyślałam “może się przydać” -> Sprawdziłam co nie co -> Postanowiłam wypróbować. I tak korzystam już jakiś czas.
Również do monitorowania jaka jest pozycja w Google twojej strony – polecam!

A korzystasz może jeszcze z innych narzędzi. Ja na przykład wykorzystuję zagraniczny serprobot i polski asps. Co o nich myślisz? 🙂
Nope. Nie korzystam.