MailerLite – kilkukrotnie opisywany już przeze mnie system do newsletterów. Najpierw pisałam o tym,
dlaczego w ogóle go polecam, później – o tym,
jak połączyć go z WordPressem. Dlaczego wciąż do niego wracam? Ponieważ nadal jest prosty, nadal intuicyjny i nadal opłacalny, a do tego jeszcze fajnie się rozwija! Dziś o trzech nowych możliwościach.
MailerLite z WooCommerce oficjalnie połączył się już jakiś czas temu. W repozytorium WP ukazała się wtyczka
WooCommerce – MailerLite, która dodaje możliwość zapisu Klientów na listę newslettera podczas składania zamówień. Po instalacji i aktywacji znajdziesz jej ustawienia w WooCommerce -> Ustawienia -> Integracje. Aby wtyczka działała trzeba wpisać MailerLite API Key i Consumer Secret Key, które znajdziesz w panelu ML.
Możliwości wtyczki WooCommerce – MailerLite
Sama wtyczka dodaje nam checkbox, widoczny podczas składania zamówienia oraz możliwość zdecydowania, jaka akcja ma się wydarzyć po jego zaznaczeniu przez Klienta. Dzięki niej możesz również zdecydować, do jakiej listy będą dopisywać się osoby, które ów checkbox zaznaczą. Dzięki temu otrzymaliśmy opcję wysyłania newsletterów, dodatkowych materiałów, czy informacji o nowościach i promocjach do Klientów sklepu.
Najnowsze możliwości wtyczki
Najnowsza aktualizacja wtyczki WooCommerce – MailerLite przyniosła nam dodatkowe trzy usprawnienia. Po pierwsze – możesz dodawać produkty bezpośrednio do emaili w panelu MailerLite. Po drugie – w statystykach kampanii masz informację, jakie przychody kampania ta przyniosła. I po trzecie – możesz stworzyć zautomatyzowane kampanie mailowe w oparciu o kilka wyzwalaczy: kiedy Klient kupi coś z konkretnej kategorii produktów, kiedy Klient dokona jakiegokolwiek zamówienia oraz kiedy Klient złoży konkretne zamówienie.
Potrzebujesz jeszcze czegoś?
Ja potrzebowałam! I to potrzebowałam dwóch rzeczy. Chciałam mieć możliwość zdecydowania, do której listy zapiszą się osoby kupujące konkretny produkt w moim sklepie. Od dawna marzyło mi się też, bym mogła z kampanii promocyjnej w odpowiednim momencie wykluczyć osoby, które dokonały już zakupu. Po co? Po to, by nie otrzymywały kolejnych emaili zachęcających do kupienia tego, co już mają w posiadaniu.
Tego niestety wtyczka MailerLite nie zapewnia. Poprosiłam więc męża i mam 🙂 Co więcej – mogę się podzielić! Zainteresowana/y? To
klikaj i sprawdź!
Jak MailerLite ogłosił “new WooCommerce features” to w pierwszym momencie pomyślałam: darmowa wtyczka pozwoli zapisywać klientów na osobne listy per produkt, tak jak płatny Woolite. Wow! A tu jednak nie…
Niestety… Także ten. Zapraszam 🙂
da
Fajnie, że powstają takie artykuły 🙂 Ja znalazłem ostatnio świetny system do newsletterów o nazwie Mailster
Link poniżej 🙂
https://dodatkiwordpressa.pl/product/mailster-email-newsletter-plugin-for-wordpress/
Ooooo super 🙂 Zajrzę w wolnej chwili 🙂 A możesz coś więcej o nim napisać?
Dzięki za opis wtyczki – zwłaszcza funkcja checkboxu przy składaniu zamówienia jest pomocna.
Cieszę się, że się przydało 🙂
Sprzedajecie wtyczkę która jest w WordPressie za DARMO. Ładnie to tak?
Ależ skąd. Nasza wtyczka jest uzupełnieniem tej z repozytorium WordPressa 🙂 Poczytaj dokładnie, do czego służy 🙂
U mnie ta wtyczka powoduje błąd krytyczny strony. Masz pomysł, dlaczego tak może się dziać?
U mnie niestety też… Podejrzewałam konflikt z inną wtyczką, ale sprawdziłam i okazało się, że nie. Napisałam do supportu ML i niestety nie pomogli 🙁